„EURIDIKĖ“, Olga Kosterina, Tom Duquesnoy, šokio teatras (Prancūzija) | Tarptautinis festivalis „Druskininkų vasaros teatro SANKRYŽA“

Apie renginį

Euridikė – tai riba, kurią gali pasiekti menas, apgaubta vardo šydu, ji – tas bedugnis ir tamsus taškas, į veržiasi menas, troškimas, mirtis ir naktis. Ji – nakties taškas naktyje.

Dabar, dar kartą besileidžiant į pragarą po to, kai pažvelgęs į ją Orfėjas buvo apakintas ir ją prarado – kaip Euridikei susitaikyti su savo esme, kurios ji nepajėgi įsisąmoninti be pašalinio žvilgsnio, tačiau kurios niekas ir negali iš tikrųjų įžvelgti. Juk mirtinga sąmonė nepajėgi žiūrėti į daugialypės judančios galios šaltinį – galios, pažadinančios kūrybą ir nulemiančios tikrojo meno gimimą. Įvaldyti šią aistros galią ir nebūti pasiglemžta jos triuškinančios srovės gali tik ji pati.

Olga Kosterina – atlikėja, režisierė, choreografė, daugelio tarptautinių festivalių laureatė.

Ji – fizinio teatro spektaklių, jungiančių šiuolaikinį šokį, pantomimą, cirko meną, autorė ir atlikėja. Kiekvienas Kosterinos spektaklis – tai neverbalinis teatro vyksmas, vaizdinių ir metaforų abėcėlė, kelionė į pačią žmogiškosios prigimties esmę, šokis ties žmogiškųjų galimybių riba. Šokėjos darbai įvertinti geriausio spektaklio, geriausios aktorės, geriausios choreografijos ir kitais apdovanojimais daugelyje tarptautinių teatro festivalių visame pasaulyje. Pasak šiuolaikinio šokio teatro apžvalgininkų, Olgos Kosterinos fenomeno paaiškinti neįmanoma. Tai prie tobulybės priartėjantis plastiškumas, tai judesiai, perteikiantys švelnumą ir tragiškumą, tai harmonija ir grožis. Jos judesiai – tai veiksmas, tekstas, uždaras pasaulis, meditacija, o kiekvienas daiktas šokėjos rankose įgyja vidinę prasmę. „Tolimosios ateities šokis“ – taip kritika vadina šį choreografinį reiškinį.

Kosterinos partneris spektaklyje – Prancūzijos mišriųjų kovos menų čempionas Tom Duquesnoy.

Renginys skirtas:  vaikams , paaugliams , suaugusiems , senjorams